כותרת
> C;
1/1
חדשות

קבלו בברכה את הרכבת

גולן חדשותפורסם: 26.09.17 , 09:20ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


 


בעקבות ימי החג והשבת גם תחנת רכבת כרמיאל זכתה לעומס רב,

עשרות אנשים חיכו בתור היו שלא הצליחו לעלות על הרכבת ונאלצו לחכות לרכבת הבאה.


אז החלום התגשם, הרכבת כבר כאן. לא מעט סקפטיים היו בנושא, אבל אלו שהאמינו,נתנו יד להגשמת החלום והנה יש לנו תחנת רכבת בכרמיאל.

"זה עדיין נשמע הזוי" אומר אחד מתושבי העיר, למרות שכבר נהנה מהנסיעה בה.

אז תם והושלם סיום בניית פרויקט הרכבת, נו טוב, לא בדיוק הושלם הפרויקט, כל עוד המחלף לא קיים אבל חניכת הרכבת כבר יושמה והחודש הרכבת כבר פועלת במהירות של 160 קמ"ש.

אז היו שהתלוננו על תקופה אוכה של שיבוש הכביש בכניסה לעיר. אחרים  עדיין הכועסים על המחלף שלא הושלם עם בניית פסי הרכבת והפעלתה של הרכבת עוד לפני שהמחלף מוכן. טענה על חוסר הבטיחות ועל כך שמחלף הוא חובה.

התלונות גם על הפקקים שהיא יוצרת בכניסה המערבית של העיר בכל עצירה ובכך גם מסכנת את הנהגים שמחליטים לחזור ומסתובבים במקום על אי תנועה בכביש ובשל כך גם מסכנים את הנהגים שמגיעים מנגד.

גם נשמעה כבר אכזבה על כך שאין רכבת בשבת, למרות שבאף תחנה בארץ היא לא עובדת.

אבל התלונה הזו בהחלט הייתה באוסף התלונות.

ולמרות שגם קפה עדיין לא ניתן לקנות ברכבת וקיוסק עדיין אין בתחנה, שום דבר לא מנע לא מתושבי העיר כרמיאל לנצל וליהנות מבואה של הרכבת ולעמוד בתורים ארוכים ולנצל שלושה חודשי נסיעה חינם עד לתאריך 19.12.2017  

 ובמחצית המחיר בשנתיים שלאחר מכן, בתנאי שיצוידו  בכרטיס רב –קו אישי.

יש לזכור שכל אלה הם תוצאה של חג וימי שבת שחוברו להן יחדיו, ייתכן אף כי תדירות נמוכה של הגעת הרכבת החדשה, חוסר תחבורה ציבורית שלא היו ,

מחסור בכח אדם באבטחה ובקופות אילצו אנשים לחכות לרכבת הבאה והיו גם שבחרו לחזור הביתה, חלקם עוד לפני שנכנסו לתחנה מפאת חוסר חניה.

כדאי אולי לאמץ את הרעיון בימי חול להעזר בתחבורה ציבורית, לחסוך חיפוש חנייה ובכך להוריד רכבים פרטיים מהכביש ולקוות גם לפחות תאונות.

צריך רק מעט סבלנות והבנה שאלו רק חבלי לידה ראשונים של רעיון והישג אדיר שקם רק לטובתנו, לטובת ילדינו וישרת אותנו נאמנה החל מעכשיו.

מערכת תחבורה מתקדמת ומהירה שמקשרת אותנו בקלות ובנוחות לכל מקום בארץ,

תסייע גם למי שעובד מחוץ לעיר ולמי שעכשיו יוכל להרשות לעצמו לחפש עבודות גם מחוץ לעיר מבלי להחזיק רכב.

החיילים והחיילות שלנו יגיעו מהר יותר ובנוחות יתרה הביתה.

לנוער קל יותר להגיע ולבלות יום של כייף במרכז.

פחות רכבים בכביש, פחות תאונות

אם נספור את הפלוסים של הרכבת נגיע הרבה יותר מהר ויותר רחוק, תרתי משמע.