כותרת
> C;
1/1
עסקים בגולן

על ניירת,משרד וכל השאר

גולן עסקים בגולןפורסם: 17.09.17 , 10:21ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
הרבה פעמים אני נתקלת בשאלה "אז מה בעצם את עושה?" לעיתים מתוך סקרנות ולעיתים באמת מחוסר ידיעה של הצד השואל, אני מארגנת משרדים.

רוב המשרדים אינם מנוהלים בצורה נכונה, בין אם זה מחוסר זמן ובין אם זה מתחלופה של מזכירות שלכל אחת יש את הסדר והארגון שלה, אך לצערי מרבית המשרדים אליהם אני מגיעה אינם מנוהלים בצורה יעילה ונכונה שמעלה את התפוקה של העובדים.
כאשר אני מגיעה למשרד אני מתחילה את תהליך העבודה בהתבוננות בנעשה, אני יושבת ליד המזכירה ורואה כיצד היא עובדת, מסתובבת בחדרם השונים ורואה כיצד הם מתנהלים וכיצד עובדים העובדים השונים במשרד, לאחר מס' ימים אני בונה תוכנית עבודה בה מפורטים כל הדברים שיש לשנות במשרד ואת דרך השינוי וכמובן מה תהא התוצאה הסופית. ואז מתחילים לעבוד.
 
כמעט תמיד מתחילים באיסוף של כלל הניירת שמסתובבת בין החדרים השונים במשרד ואיש לא יודע לאן או למי היא שייכת ומתחילים לסדר לפי תיקים, נושאים או בכלל לזרוק לפח כל מיני דפי טיוטא וקשקושים, לאחר מכן עוברים על התיקים ועל השולחנות במשרד לוודא שלא השארנו תיק אחד מאחור, לאחר שסיימנו את התיקים עוברים לסדר את המחשבים ולהחליט על שיטת תיוק וסדר חדשה, אם צריך להטמיע תוכנה לניהול משרד ולהעביר אליה את כלל החומר מה שאומר שיש שעות רבות של סריקה לפנינו כבר מתחילים בעבודה.
 
לעיתים רבות מגלים כי המזכירה מרגישה שאינה יכולה להציע שיטות ייעול חדשות ולכן יושבים להקשיב למה שיש לה לומר, מאחר והיא לב המשרד, אם מתגלה שהמזכירה לא יעילה או איננה מעוניינת להמשיך לעבוד במשרד, מתחיל מסע גיוס של המזכירה המתאימה שתוכל להשתלב בתוך הסדר החדש, לשמור עליו ואף להגדיל את העבודה.
 
אין ספק ששינוי זה דבר מפחיד, כולנו מפחדים משינויים בחיים, אבל יש שינויים שחייבים לעשות, סדר וארגון במשרד זהו דבר הכרחי לכל בעל משרד או מנהל משרד שיודע שצריך לעבוד בצורה מסודרת, לעיתים המשרד רק נראה מבולגן וכל שצריך לעשות זה בעצם לנקות אותו.
אין סוף למה שניתן, כדאי ואפשר לעשות במשרד שלכם, ואם אין ביכולתכם לעשות זאת לבד מפאת עומס זמן, חוסר חשק או פשוט חוסר ידיעה, אני פה לשירותכם.
 
אני טובה בסדר וארגון, תמיד הייתי, רק לא ידעתי מה לעשות עם זה, ואז יום אחד החלטתי שאני מחפשת קורס מעניין שיסייע לי להבין מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה וכך למדתי גישור, וגישור במשפחה, וניהול קהילה ביישוב הכפרי, וייעוץ ארגוני, ומנהלת משרד וכו' וכו' מכל קורס שלמדתי לקחתי את כל הכלים ובניתי מהם את העסק שלי.

היום כשהעסק פעיל ולעיתים נראה שאני סתם מטיילת בין משרדים, אני מגלה עד כמה הכלים שלמדתי בכל קורס מסייעים לי בעבודה, בין אם ביישוב סכסוכים בין מעביד לעובד, בין אם עבודה עם צוות שלא הכיר אותי קודם ובין אם שיטות ניהול משרד שונות.
אז כיום אני מארגנת משרדים, או בשפה גבוהה יותר יועצת ארגונית, אני זו שמגיעה לעשות לכם סדר במשרד ולוודא שהכל עובד בצורה טובה יותר.
אז אם אתם מרגישים שהמשרד שלכם לא נותן תפוקה מספקת, אם אתם חושבים שיש דרך לייעל את דרכי העבודה, לחסוך בעלויות או פשוט לעשות שינוי התקשרו אליי וקבעו פגישה, אני אעשה את הצעד הגדול עבורכם ואת השינוי שאתם צמאים לו.

אולי יעניין אותך גם