כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

פרסום ממומן בגוגל בזמן קורונה

גולן טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 17.03.21 , 14:19ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

תקופת הקורונה הביאה שינויים רבים לעולם, ולא פסחה גם על החיים בישראל. מבלי שנהיה מוכנים לכך התרגלנו למציאות חדשה של סגרים ועבודה מהבית. בזמן כה מתוח שבו נאלצנו להסתמך על האינטרנט, עלה קרנו של פרסום ממומן בגוגל. יותר ויותר עסקים עברו לתת שירותים אונליין, מסעדות פתחו שירותי משלוחים, חנויות פיזיות שדרגו את החנויות המקוונות שלהם ואפילו יועצים ומאמנים עברו לדבר מהטלפון או מהזום. כל אחד מבעלי העסקים האלה ואחרים היה צריך להסתגל במהירות ולהודיע על השינויים ועל מתכונת השירותים החדשה. וכפי שרבים כבר יודעים, דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות פרסום ממומן בגוגל.

כל הסיבות לפרסם בגוגל דווקא עכשיו

הקורונה הביאה עמה מציאות חדשה והפכה את השירותים הדיגיטליים לנחוצים יותר מתמיד. פרסום בגוגל הוא השירות המתאים ביותר למציאות כזו מכמה סיבות:

  1. פרסום מהיר.

בניגוד לשיטות קידום אחרות כמו הקידום האורגני, פרסום בגוגל הוא מהיר. לאחר שיוצרים חשבון בגוגל אדס ומשלמים פר קליקים, המודעה עולה לאוויר במהירות. כך שאם אתם משיקים שירות משלוחים חדש של קייטרינג עד הבית או פותחים את החנות המקוונת החדשה שלכם, תוכלו להיות הראשונים שעושים זאת, כך שהגולשים יוכלו להתעדכן במהירות.

  1. מתאים לכל עסק.

הקמתם עסק חדש ואז הגיעה הקורונה... ובכן, עם פרסום ממומן בגוגל לא צריך להתרגש. כי שיטת הפרסום הזו מתאימה במיוחד לעסקים חדשים שרוצים להשיג לידים במהירות. כשכולם נמצאים בבית וגולשים באינטרנט, זה הזמן הטוב ביותר להעלות מודעה ממומנת לתוצאות החיפוש הראשונות.

  1. מתאים לכל כיס.

בתקופת הקורונה עסקים רבים נסגרו או צמצמו את שירותיהם ועל כן ספגו מכות כלכליות קשות. כדי להשתקם ולפרסם את השירותים החדשים המותאמים לתקופה, לא נדרש הרבה. פתיחת חשבון בגוגל אדס ופרסום המודעה הממומנת אינה עולה כסף רב. ואתם תמיד יכולים לעקוב אחר התקציב, שכן התשלום מתבצע מראש עבור מספר קליקים מסוים שאותו אתם קובעים.

פרסום בפייסבוק או בגוגל – מה כדאי?

לאור המצב והועבדה שבישראל ובעולם הסתגרו בבית ועברו להסתמך בעיקר על האינטרנט, בעלי עסקים לא מעטים שואלים את עצמם לא פעם היכן כדאי להם לפרסם את השירותים שלהם. האם להיעזר בשירותי פרסום בפייסבוק או בגוגל? ובכן, לכל אחד מהשירותים קיימים יתרונות משלהם.

הפייסבוק מתאים לקהל היעד ובו ניתן לקבל חשיפה רחבה, שכן כולם נמצאים שם. פלטפורמת הפייסבוק טובה יותר לקידום תדמית של עסק קיים. אך אם אתם מעוניינים לגייס כמה שיותר לידים ולהגדיל את המכירות, פרסום בגוגל עדיף. באמצעות עמוד נחיתה מעוצב המקודם למקומות הראשונים ניתן להשיג תוצאות על ידי עידוד הגולש ללחוץ על קישור, להשאיר פרטי קשר או לבצע תשלום עבור מוצר או שירות. מעבר לכך, ניתן להגדיל לעשות ולהשתמש בשני השירותים הדיגיטליים האלה במקביל, על מנת להשיג את תוצאות הפרסום והשיווק הטובות ביותר.

קרדיט: FREEPIK